Козівська громада

Львівська область, Стрийський район

Дізнатися про свій податковий борг не виходячи з дому - сервіс від ДПС України «Електронний кабінет»

Дата: 13.12.2023 09:48
Кількість переглядів: 215

Дізнатися про свій податковий борг не виходячи з дому - сервіс від ДПС України «Електронний кабінет» Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області інформує. ДПС України надає можливість платникам, не покидаючи свою оселю, дізнатися про свій податковий борг. Перевірку можна здійснити з легкістю, та лише в декілька кроків. Крок 1: Створення кваліфікованого електронного підпису (у разі його відсутності) Найпопулярнішим банківським сервісом серед працюючого населення та пенсіонерів є додаток (сервіс) «Приват24». Використовуючи додаток (сервіс) Приват24, Ви та Ваші близькі з легкістю отримаєте кваліфікований електронний підпис зробивши наступні кроки: - авторизуйтесь у «Приват24»; - виберіть меню «Сервіси»; - оберіть меню «Бізнес»; - виберіть меню «Кваліфікований електронний підпис»: ▪ підтвердіть свої дані; ▪ створіть та підтвердіть пароль; ▪ за номером телефону отримуєте SMS на телефон з кодом підтвердження; ▪ введіть отриманий код підтвердження; ▪ дайте згоду на обробку персональних даних (у відповідному полі поставте позначку); - натисніть «Далі». Кваліфікований електронний підпис відразу додається до Вашого електронного кабінету у сервісі «Приват 24 » Також кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати через мобільний додаток «Дія» - електронний сервіс державних послуг. Якщо у Вас не встановлений застосунок «Дія» потрібно: - завантажити застосунок «Дія» на свій гаджет та увійти у застосунок; - для авторизації можна використати BankID або біометричні дані; - після авторизації відкрийте вкладку «Меню»; - оберіть пункт «Дія.Підпис»; - натисніть «Створити»; - на екрані висвітиться вікно, в якому підтвердіть свою особу по FaceID, NFC або BankID; - повторіть всі потрібні дії та чекайте повідомлення «Дякуємо, особу підтверджено»; - придумайте унікальний пароль з 5 цифр та введіть його. Тепер Ваш «Дія.Підпис» створено. Маючи КЕП, Ви можете його використовувати в будь-яких інших сервісах, які підтримують використання КЕП, що робить ваше життя більш зручнішим та зекономить Отримавши КЕП, ми підійшли до наступного кроку. Крок 2: Перегляд інформації про стан розрахунків з бюджетом (наявність або відсутність податкового боргу) Інформацію про стан розрахунків з бюджетом платник податків має можливість переглянути в сервісі ДПС України «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за електронним посиланням http://cabinet.tax.gov.ua або через вебпорталі ДПС після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП. - Переходимо за посиланням в «Електронний кабінет»; - входимо до особистого кабінету; -в полі «Оберіть АЦСК» обираємо АЦСК АТ КБ «Приват Банк» (якщо КЕП Ви отримували саме через АТ КБ «Приватбанк»); - обираємо «Особистий ключ» та вводимо «Пароль захисту ключа»; - натискаємо «Зчитати»; - натискаємо «Увійти»; !!!Обов’язково перевіряємо дані та підтверджуємо; - переходимо у розділ «Стан розрахунків з бюджетом». Увійти в свій Електронний кабінет можливо використовуючи «Дія.Підпис». Для цього на вході до Електронного кабінету: - натискаємо «Дія.Підпис»; - натискаємо «Отримати код»: ▪ перед Вами висвічується QR-код; ▪ увімкніть камеру на телефоні та наведіть її на QR-код; ▪ телефон відсканує QR-код та надасть вам посилання, за яким необхідно перейти у застосунок «Дія»; - перейшовши в застосунок «Дія», на Вашому екрані відображається вікно «Запит на підпис документа через «Дія.Підпис»» ▪ в цьому вікні натисніть «Підписати»; ▪ застосунок «Дія» відсканує ваше обличчя для перевірки вашої особистості; - після успішної перевірки вводимо пароль Вашого «Дія.Підпис». Також є ще один зручний варіант як зайти до Електронного кабінету. На вході до Електронного кабінету натискаємо «id.gov.ua»: - обираємо увійти як «Посадова особа» чи «Фізична особа»; - натискаємо «Увійти»; Ви перейшли на сайт «id.gov.ua» У вікні «Увійти за допомогою» обираємо «BankID НБУ», в якому необхідно обрати банк в якому ви обслуговуєтесь та виконати інструкції щодо авторизації, які надасть ваш банк (наприклад, ввести номер телефону та пароль від вашого електронного кабінету в банку) Пройшовши ці кроки згідно наведеною інструкцією, перед вами відображається інформація про стан розрахунків з бюджетом, наявність або відсутність боргу на відповідну дату. Якщо у Вас наявний борг перед бюджетом, то Ви маєте можливість сплатити його, а реквізити для сплати боргу можна знайти зробивши наступний крок. Крок 3: Отримання інформації щодо актуальних реквізитів бюджетних рахунків для сплати платежів до бюджету у 2023 році Така інформація розміщена на субсайті «Головне управління ДПС у Львівській області області» вебпорталу ДПС України (http://.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv): - переходимо за цим посиланням за цим посиланням; - обираємо відповідну область; - обираємо реквізити рахунків (або для сплати податків, зборів, платежів або для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування (ЄСВ)); - знаходимо найменування коду класифікації доходів бюджету класифікації доходів бюджету (код податку за яким у Вас рахується борг) та адміністративно-територіальну одиницю України. - за даними реквізитами сплачуємо борг. Оплату можна здійснити, використовуючи свій пристрій не встаючи з улюбленого дивану або дорогою у потязі, через сайт або мобільний додаток (сервіс) «Приват24» та через електронний сервіс державних послуг «Дія». Борг сплачуємо за відповідним кодом «140» (погашення податкового боргу). Нові можливості для платників податків із застосунком «Моя податкова» Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області нагадує, що Державною податковою службою України запроваджено мобільний застосунок «Моя податкова», який є зручним інструментом для отримання громадянами електронних сервісів податкової служби. «Моя податкова» є програмним комплексом, що може бути застосованим для будь-якого пристрою, який підтримує операційні системи Android чи iOS із відповідними версіями. Завантажити застосунок «Моя податкова» можна в App Store або Google Play. Інтерфейс застосунку простий і зручний. Сервіси об’єднані в чотири розділи. Розділ «Реєстри» надає можливість здійснити: - пошук фіскального чека; - пошук марки акцизного податку; - перегляд даних реєстру платників ПДВ; - перегляд даних реєстру страхувальників; - перегляд даних реєстру платників єдиного податку. Розділ «Мої дані» містить базову інформацію про платника податків: - адреса реєстрації - наявність обʼєктів оподаткування; - повідомлення про обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (ППР). Розділ «Послуги» дозволяє: - отримати відомості про суми виплачених доходів; - подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи на податкову знижку; - переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом (наявність податкового боргу, переплат тощо); - сплатити податки; - подати Заяву на внесення змін до ДРФО (5 ДР) (наразі функція очікується в наступних оновленнях) - подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (1ДР) (наразі функція очікується в наступних оновленнях). Розділ «Повідомлення» містить доступ до перегляду: - квитанцій; - відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків; - інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору; - листів контролюючого органу; - інших повідомлень контролюючого органу. Частина сервісів застосунку «Моя податкова» доступна без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки. Інші сервіси доступні після ідентифікації онлайн з використанням файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача. Мобільний застосунок «Моя податкова» працює в тестовому режимі. Функціонал доповнюватиметься новими можливостями. За відгуками та пропозиціями користувачів в наступних оновленнях будуть з’являтися нові сервіси. Просимо платників надсилати пропозиції або зауваження щодо роботи застосунку за адресою infotax@tax.gov.ua або звертатися за телефоном 0 800 501 007. Відповідальність за неподання ФОП – платником ЄП, яка змінила прізвище, ім’я, по батькові та/або місце провадження господарської діяльності, заяви про застосування спрощеної системи оподаткування? Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області інформує. Відповідно до п. 298.3.1 ст. 298 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до заяви про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) включаються відомості (за наявності), зокрема: про зміну найменування суб’єкта господарювання (для юридичної особи) або прізвища, імені, по батькові фізичної особи – підприємця, або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); про зміну місця провадження господарської діяльності. У разі зміни найменування юридичної особи, прізвища, імені, по батькові фізичної особи – підприємця або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін (п. 298.4 ст. 298 ПКУ). У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни (п. 298.5 ст. 298 ПКУ). У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи не пізніше останнього дня кварталу, в якому відбулися такі зміни (абзац перший п. 298.6 ст. 298 ПКУ). Форма заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308. Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до ПКУ за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій (п. 300.1 ст. 300 ПКУ). Таким чином, відповідальність за неподання фізичною особою – підприємцем – платником єдиного податку заяви у разі зміни прізвища, імені, по батькові та/або зміни місця провадження господарської діяльності ПКУ не передбачена. Водночас згідно з абзацом першим п. 299.11 ст. 299 ПКУ у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку першої – третьої груп вимог, встановлених главою 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розд. XIV ПКУ, анулювання реєстрації платника єдиного податку першої – третьої груп проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення. У такому випадку суб’єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом. Крім того, якщо зміна місця провадження господарської діяльності призводить до збільшення розміру ставки єдиного податку, зокрема, у разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, то до платника, яким не подано заяву про зміну місця провадження діяльності, застосовується відповідальність, передбачена п. 122.1 ст. 122 ПКУ. Особливості роботи в режимі офлайн з ПРРО Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області повідомляє, що у зв’язку із набранням чинності 01.08.2023 Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, внесено зміни до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», відновлено дію абзацу сьомого статті 5 цього Закону, у зв’язку з чим використання ПРРО в режимі офлайн без отриманого в контролюючому органі діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, заборонено. Отже, з 01.08.2023 заборонена робота ПРРО в режимі офлайн, якщо таким ПРРО не отримано діапазон фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером ДПС, які присвоюються розрахунковим документам ПРРО, що працює в режимі офлайн. ПРРО працює в режимі офлайн лише в період, протягом якого відсутній зв’язок між ПРРО та фіскальним сервером ДПС. Порядок створення РРО фіскального звітного чеку (щоденного Z-звіту), при тривалості зміни (робочого дня) СГ 24 години Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області нагадує, що відповідно до п. 9 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов’язані щоденно створювати у паперовій та/або електронній формі реєстраторами розрахункових операцій (далі – РРО) (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) або програмними РРО фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій. Ця норма враховує особливості роботи РРО, які повинні забезпечувати створення у паперовій та/або електронній формі фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) за кожний робочий день. Пунктом 2 Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2002 року № 199 із змінами та доповненнями (далі – Вимоги № 199), наведено визначення «зміна» – це період роботи РРО від реєстрації першої розрахункової операції після виконання Z-звіту до виконання наступного Z-звіту. У примітках, наведених у додатку «Формат і розрядність даних, що зберігаються у фіскальній пам’яті» до Вимог № 199 доводиться важливе уточнення: максимальна тривалість зміни РРО не повинна перевищувати 24 години. Оскільки в добі всього 24 години (тобто, день триває з 0 годин ранку та закінчується 24 годиною вночі), при щоденній роботі з РРО Z-звіт необхідно виконувати щодня. Відповідно до п. 7 Вимог № 199 усі режими роботи РРО, крім тих, що забезпечують усунення причин блокування, повинні блокуватися, зокрема, у разі перевищення максимальної тривалості зміни. Враховуючи викладене, якщо суб’єкт господарювання працює цілодобово, то фіскальний звітний чек (щоденний Z-звіт) повинен створюватись РРО кожного дня по закінченню робочої зміни, але не пізніше 24 години цього дня. До уваги платників податків! Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області інформує. Президентом України підписано Закон України від 09 листопада 2023 року № 3453-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок», який сьогодні опубліковано в газеті «Голос України». Звертаємо увагу, що Законом врегулювано особливості проведення перевірок на територіях, де ведуться бойові дії, та тимчасово окупованих російською федерацією територіях та умови проведення податкових перевірок (безпечний доступ). Також визначено критерії, за якими платники податків включаються з 01 грудня 2023 року по 31 грудня 2024 року до плану-графіку проведення документальних планових перевірок, з урахуванням щомісячних коригувань. Слід відмітити, що цей Закон набирає чинності з 08 грудня 2023 року. Окремо зазначаємо, що документ, надісланий контролюючим органом до електронного кабінету, вважається врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розміри єдиного внеску Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області нагадує, що стандартна ставка єдиного внеску єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для переважної більшості із зазначених умовних груп платників становить 22 % до визначеної законом бази нарахування єдиного внеску (з урахуванням обмежень у вигляді мінімального страхового внеску та максимальної бази нарахування єдиного внеску). Проте, є випадки, коли як ставка так і розмір єдиного внеску в цілому може відрізнятися, а саме: - для роботодавців, у яких працюють особи з інвалідністю – 8,41 %; - для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій осіб з інвалідністю, зокрема товариств УТОГ та УТОС, в яких кількість осіб з інвалідністю становить не менш як 50 відсотків загальної чисельності працюючих, і за умови, що фонд оплати праці таких осіб з інвалідністю становить не менш як 25 відсотків суми витрат на оплату праці – 5,3 %; - для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, в яких кількість осіб з інвалідністю становить не менш як 50 відсотків загальної чисельності працюючих, і за умови, що фонд оплати праці таких осіб з інвалідністю становить не менш як 25 відсотків суми витрат на оплату праці – 5,5 %. Інформація для платників єдиного податку, які не зареєстровані платниками ПДВ! Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області звертає увагу, що відповідно до п. 15 розділу ІІ Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями у період з 01 серпня 2023 року по 31 липня 2025 року, але не пізніше ніж до дати припинення або скасування воєнного стану на території України, до фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість, що здійснюють діяльність з продажу товарів (крім підакцизних товарів, технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, лікарських засобів, виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння) або надають послуги, фінансова відповідальність за проведення розрахункових операцій з використанням РРО, ПРРО або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), непроведення розрахункових операцій через РРО та/або ПРРО з фіскальним режимом роботи, невидачу (у паперовій та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об’єкті такого суб’єкта господарювання застосовується у таких розмірах: - 25 відсотків вартості проданих з порушенням, встановленим цим пунктом, товарів (робіт, послуг) – за порушення, вчинене вперше; - 50 відсотків вартості проданих з порушенням, встановленим цим пунктом, товарів (робіт, послуг) – за кожне наступне вчинене порушення. Редагування у ПРРО цін товарів Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області повідомляє. Редагування у програмному реєстраторі розрахункових операцій (далі – ПРРО) цін товарів здійснюється шляхом редагування номенклатури товарів. Користувачу необхідно перейти у меню «Довідники», обрати необхідний товар для редагування, натиснути на обраний товар лівою кнопкою миші або навпроти обраного товару натиснути на іконку для редагування у режимі налаштування та внести необхідні зміни. Підрозділ «Перегляд, редагування та видалення номенклатури» розділу «Довідник номенклатури» керівництва користувача ПРРО. Оформлення трудових відносин із найманими працівниками Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області наголошує про необхідність оформлення суб’єктами господарювання трудових відносин із найманими працівниками. Працювати за трудовим договором – вигідно! Трудове законодавство гарантує найманому працівнику здорові та безпечні умови праці, оплачувані відпустки й лікарняні. Всього цього позбавлені незадекларовані працівники. З моменту підписання трудового договору найманий працівник – це працівник, який має трудові права й соціальні гарантії, а саме: - гідні та безпечні умови праці; - нормований робочий час; - оплачувані та неоплачувані відпустки; - регулярна виплата зарплати не нижче мінімальної; - можливість навчатися та підвищувати кваліфікацію; - захист від незаконного звільнення; - страхові виплати в разі непрацездатності; - пільги для неповнолітніх; - додаткові соціальні гарантії для жінок та працівників з дітьми; - захист прав, тощо. Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки: - укладення трудового договору; - оформлення наказу про прийняття на роботу; - повідомлення Державної податкової служби. Своєчасне оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу. До того ж, фінансові ризики і наслідки використання незадекларованої праці значно перевищують витрати, які виникають у разі оформлення трудових відносин із працівниками відповідно до законодавства. Нагадуємо громадянам про можливість у будь-який час доби, 24/7 та в будь-якому місці, повідомляти податкову службу через чат-бот «StopViolationBot» у месенджері Telegram про відомі факти порушень законодавства, в тому числі використання суб’єктом господарювання найманих працівників без офіційного оформлення трудових відносин. Обмеження права на нарахування податкової знижки Сколівська ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області нагадує, що громадяни мають право скористатися податкової знижкою за 2022 рік по 31 грудня 2023 року включно. При цьому, Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) встановлені обмеження права на нарахування податкової знижки. Так, податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а так само резиденту – фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті (п.п.166.4.1 п. 166.4 ст. 166 ПКУ). Відповідно до п.п. 166.4.2 п. 166.4 ст. 166 ПКУ загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) у звітному податковому році, не може перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшену з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, крім випадку, визначеного п.п. 166.4.4 цього пункту. У разі отримання платником податків протягом звітного року доходів у вигляді заробітної плати, які оподатковувалися за різними ставками податку, сума податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з реалізацією права платника податку на податкову знижку, визначається у такому порядку: - визначення часток (у відсотках) доходу, нарахованого у вигляді заробітної плати, оподаткованих за різними ставками податку, в загальній сумі річного загального оподатковуваного доходу, зазначеного в абзаці першому цього підпункту; - визначення розрахункової бази оподаткування шляхом зменшення загального оподатковуваного доходу платника податку, одержаного у вигляді заробітної плати, на суму здійснених платником податків протягом звітного податкового року витрат, передбачених підпунктами 166.3.1 – 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 ПКУ; - визначення розрахункової суми податку окремо за кожною ставкою шляхом множення розрахункової бази оподаткування на ставку податку та частку, що визначена відповідно до абзацу третього цього підпункту для відповідної ставки податку; - визначення суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з реалізацією платником податку права на податкову знижку, як різниці між сумою податку, утриманого протягом звітного року з оподатковуваного доходу, нарахованого у вигляді заробітної плати, та розрахунковою сумою податку, визначеною відповідно до абзацу п’ятого цього підпункту. Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п.166.4.3 п. 166.4 ст. 166 ПКУ). Згідно з п.п. 166.4.4 п. 166.4 ст. 166 ПКУ сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, у разі включення до податкової знижки витрат, передбачених п.п. 166.3.10 п. 166.3 ст. 166 ПКУ, розраховується окремо від інших витрат та не може перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника податку, отриманого у вигляді дивідендів, крім сум дивідендів, що не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу. У разі отримання платником податків протягом звітного року доходів, які оподатковувалися за різними ставками податку, сума податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з реалізацією права платника податку на податкову знижку, зазначену в абзаці першому цього підпункту, визначається у такому порядку: - визначення часток (у відсотках) доходів, оподаткованих за різними ставками податку, в загальній сумі річного загального оподатковуваного доходу, зазначеного в абзаці першому цього підпункту; - визначення розрахункової бази оподаткування шляхом зменшення загального оподатковуваного доходу платника податку, отриманого у вигляді дивідендів, крім сум дивідендів, що не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, на суму здійснених платником податків протягом звітного податкового року витрат, передбачених п.п 166.3.10 п. 166.3 ст. 166 ПКУ; - визначення розрахункової суми податку окремо за кожною ставкою шляхом множення розрахункової бази оподаткування на ставку податку та частку, що визначена відповідно до абзацу третього цього підпункту для відповідної ставки податку; - визначення суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з реалізацією платником податку права на податкову знижку, як різниці між сумою податку, утриманого протягом звітного року з оподатковуваного доходу, зазначеного в абзаці першому цього підпункту, та розрахунковою сумою податку, визначеною відповідно до абзацу п’ятого цього підпункту.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь