Звіт про роботу за 2024 рік.
ЗВІТ
про роботу Центру надання адміністративних послуг-Дія Центру Козівської сільської ради за 2024 рік
Центр надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) Козівської сільської ради створений відповідно до рішення ХІІІ сесії VІІІ скликання від 08 лютого 2022 року № 1380/13-2022 успішно функціонує і розширює спектр надання адміністративних послуг для населення. Всього зареєстровано 322 адміністративні послуги, які можуть надавати працівники центру.
ЦНАП знаходиться в адміністративній будівлі Козівської сільської ради та має віддалені робочі місця в старостинських округах, де також надається частина послуг, а саме -123 послуги.
Основними завданнями ЦНАПу Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області є реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг для мешканців громади, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.
Станом на 10.12.2024 року в громаді налічується приблизно 11857 чоловік, які користуються послугами ЦНАПу.
Інформуємо, що з січня по 10 грудня 2024 року послугами ЦНАПу скористалося 3480 громадян.
Адміністратором Кривецькою М.І. прийнято 1627 заяв, Масендич Г.М. – 1085 заяв, Сидорук О.В. – 768 заяв.
Найпопулярніші послуги
Лідером є послуга з реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання громадян та актуалізація даних в реєстрі РТГ. За 2024 рік видано витягів з РТГ – 1344, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання громадян – 259 звернень.
Наступне місце займають послуги соціального характеру, які стали особливо актуальними в період воєнного стану – 882 звернення.
Почесне місце займають звернення громадян з надання різного роду місцевих послуг із земельних питань, питань присвоєння (зміну) поштових адрес – 209 звернень.
У 2024 році у сфері ДРАЦС зареєстровано 148 звернень:
- 44 народження;
- 124 смерті.
Характерну роль несуть інші питання місцевого значення, зокрема видача довідок різного характеру та видача гірського посвідчення – 635 звернень.
В ЦНАП надається так звана миттєва послуга видача - витягу з ДЗК в межах країни. За 2024 рік нею скористалися 3 особи.
Протягом 2024 року фахівцем відділу обслуговування громадян №4 (сервісний центр м. Сколе) Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській щомісяця у перший вівторок місяця проводився прийом громадян з питань пенсійного забезпечення, призначення субсидій та пільг. Це є надзвичайно популярна послуга в громаді.
Зручність отримання платних послуг полягає в тому, що в приміщенні сільської ради, де надаються послуги, встановлено платіжний термінал та відразу можна сплатити надання будь-якої платної послуги. Шеринг документів дає змогу миттєво скористатися послугою у разі відсутності у заявника паперових документів.
Адміністратори ЦНАПу завжди готові надати консультації чи послуги з приводу хвилюючого питання.
Центр надання адміністративних послуг підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 2024 рік. Протягом звітного періоду в оцінці роботи ЦНАПу взяло участь 32 відвідувачі, які загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг.
Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін, без порушення законодавства.
Досягнення:
-впроваджено QR- код для шерингу документів в Дії, а це новітній спосіб подання цифрових документів, який збільшує ефективність роботи ЦНАПу і скорочує час на обробку та перевірку документів.
-створена сторінка ЦНАП-Дія Центр Козівської сільської ради https://www.facebook.com/profile.php?id=61553142041407&sk=about у соціальній мережі Facebook, яка активно ведеться та постійно оновлюється, з метою оперативного інформування мешканців нашої громади щодо змін та нововведень в сфері надання адміністративних послуг;
-на сайті Козівської сільської ради розроблено та впроваджено вкладку ЦНАП https://kozivska-gromada.gov.ua/centr-nadannya-administrativnih-poslug-16-18-04-10-08-2021/, де розміщена актуальна інформація щодо роботи відділу, адміністративних послуг, порядок надання адміністративних послуг, та нормативно-правова база. За результатами оцінки Львівщини наш ЦНАП отримав 24 бали із 25 балів за наповнення інформації .
-пройдено навчання на Національній онлайн-платформі для розвитку цифрової грамотності osvita.diia.gov.ua ДІЯ. ЦИФРОВА ОСВІТА. Освітній контент, Цифрова грамотність державних службовців, Цифрові держслужбовці, та інші освітні модулі. А також пройдено ряд навчань для підвищення ефективної роботи ЦНАП на платформі https://center.diia.gov.ua/ Результатом навчань є видача сертифікатів.
- Старости (адміністратори ВРМ) і адміністратор ЦНАП пройшли навчання у сфері ДРАЦС і отримали доступи.
Перспективи роботи відділу
В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямі розширення спектру послуг, що надаються через Центр, а також щодо поліпшення якості їх надання.
Серед першочергових завдань роботи Центру є:
- запровадження послуг у сфері ДРАЦС на всіх ВРМ;
- залучення якомога більше суб’єктів надання адміністративних послуг до співпраці із ЦНАП, для задоволення потреб жителів громади;
З метою покращення якості надання адміністративних послуг, в процесі розробки додаткова послуга «Попередній запис на прийом у ЦНАП і ВРМ» на платформі ДІЯ. А також ми плануємо запустити надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг Козівської сільської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»
ЦНАП-ДІЯ ЦЕНТР Козівської сільської ради і надалі буде працювати над розширенням переліку своїх послуг, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.
В.о. начальника відділу Марина КРИВЕЦЬКА