Козівська громада

Львівська область, Стрийський район

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТА ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Дата: 03.10.2023 11:06
Кількість переглядів: 185

(відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК

ТА ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради

Предмет Закупівлі: «Печиво цукрове, пряники, вафлі

(код за ДК 021:2015 – 15820000-2 – Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів»

Очікувана вартість предмета закупівлі: 60 000.00 тис. грн. (шістдесять тисяч грн 00 копійок).

З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-02-010316-a

Назва предмету закупівлі: : «Печиво цукрове, пряники, вафлі

(код за ДК 021:2015 – 15820000-2 – Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів»

№ Найменування товару Характеристика Кількість Вимоги до якості

1 Печиво цукрове Печиво цукрове, молочне або зі смаком топленого молока.

«Печиво цукрове молочне «Ромашка» або Печиво «Топльонкіно» або еквівалент. Продукція не повинна містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсоложувачі, підсилювачі смаку, консерванти та інші шкідливі домішки, з вмістом солі до 0,3 грама на 100 грамів готового виробу, повинен містити не більше 5 грамів цукру, доданого під час приготування виробу, та не більше 10 грамів жиру на 100 грамів готового виробу. Продукція повинна бути доставлена в непошкодженій заводській упаковці з маркуванням від виробника із зазначенням назви виробника, дати пакування (виробництва) та терміну придатності. Споживче фасування коробка до 7 кг. Якість та показники безпечності відповідно до ДСТУ 3781:2014. 196 кг ДСТУ / ТУ

2 Пряники Пряники сирцеві пшенично-житні, глазуровані «Хортиця» Правильної випуклої форми. Поверхня гладка, мармурова, не липка. Смак і запах властивий пропеченим пряниковим виробам, без стороннього присмаку і запаху. За показниками безпечності та якості має відповідати ДСТУ 4187:2003. Масова частка загального цукру (в перерахунку на суху речовину) 36% – 38%. Споживче фасування до 5 кг. 300 кг ДСТУ/ТУ

3 Вафлі Вафлі в асортименті («Артек», «Лимонні», «Молочні» або ін.. Якість повинна відповідати ДСТУ 4033. Споживче фасування у картонні коробки до 5 кг. 126 кг ДСТУ

Період постачання: до 31 грудня 2023 року (включно).

Місце постачання: Львівська область, с.Козьова, вул. Європейська, 46 .

Розмір бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до річного кошторису на 2023 рік.

Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувана вартість печива становить 60 000.00 грн. та визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо), шляхом здійснення запиту до Постачальників для отримання комерційної пропозиції на 2023 рік та наявної потреби закладів.

Постачальник самостійно та за свій рахунок проводить доставку товару транспортом, до місць його використання та забезпечує зберігання і якість товару, і який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування швидкопсувних вантажів, які діють на даному виді транспорту при додержанні відповідних температурних режимів, затвердженими Санітарними правилами. Доставка товару здійснюється 1 раз на раз на тиждень , за адресою замовника з 09:00до 17:00 години згідно замовлення, яке передається Постачальнику. Постачальник має надати згоду щодо можливості здійснення термінової поставки, у разі необхідності виконання термінової заявки Замовника, в день отримання такої заявки

Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам.

Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Тара та упаковка товару повинні бути без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів.

Підтвердженням якості предмету закупівлі (товару) з боку учасника вважається надання наступних документів: сертифікат якості або декларація виробника або декларація про походження товару, або інший документ, який надається на кожний вид Товару при постачанні, що посвідчують якість товару та його відповідність державним стандартам України (ДСТУ, ТУ), з обов’язковим зазначення найменування виробника товару, дати виготовлення, виду тари (пакування/фасування) та строків придатності; пояснювальна записка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого товару; основні характеристики; вид розфасовки (тари); спосіб і термін зберігання).

Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Постачальник гарантує якість товару, що постачається протягом гарантійного строку придатності та зберігання згідно з інформацією , задекларованою виробником. Постачальник гарантує, що якість Товару відповідає вимогам державних стандартів, що діють в Україні, нормативно-технічній документації, та характеристикам, зазначеним в Тендерній документації. Гарантійні строки придатності та зберігання на товар встановлюється в будь-якому випадку не меншими, ніж встановлено нормативно-технічною документацією (згідно якої виготовлений товар, що пропонується до постачання) та виробником. Термін придатності товару на момент отримання кінцевим споживачем повинен бути не менше 2/3 від загального строку придатності.

 Постачальник забезпечує належне санітарне утримання приміщень, транспортних засобів, обладнання та інвентарю, що використовуватимуться для зберігання/перевезення товару, а також контролює дотримання працівниками правил особистої гігієни. Учасники повинні надати документальне підтвердження того що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником регулярно виконуються процедури санітарної обробки: акти виконаних робіт з дезінфекції, дератизації, за останні три місяці (з червень – серпень 2023 року); експертні висновки щодо перевірки відповідності змивів з поверхонь потужностей для зберігання та транспортування за бактеріологічними показниками (БГКП, Salmonella) відповідно до «Методичних вказівок щодо санітарно-мікробіологічного контролю обєктів виробництва та реалізації..» затверджених ДВФСУ 19.12.2013 року, не більше тримісячного строку давнини.

Безпечність харчових продуктів є основоположною для здоров’я споживачів. Недоліки пов'язані з гігієною та безпечністю в харчовому ланцюгу можуть мати небезпечні для життя наслідки. При виявленні Замовником дефектів цілісності товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару – Учасник має гарантувати заміну товару в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Замовника. Учасник надає довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснює оператор ринку харчових продуктів – Учасник, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів.

       Постачання продукції повинно здійснюватися відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. На виконання цієї вимоги учасники зобов’язані гарантувати дотримання вищезазначених нормативно-правових актів в частині обов’язків суб’єктів господарської (підприємницької) діяльності під час постачання товару а також надати документи, що підтверджує впровадження учасником - оператором ринку системи НАССР з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» а саме:

 скан-копії оригіналів документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках з обов’язковим наданням щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD та звіт за результатами останнього аудиту, а також атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат;

 акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складений згідно з наказом Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022, на потужностях учасника, задіяних під час виконання постачання (склади, транспортні засоби) виданий компетентним органом у 2023 році.

 акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, на потужностях учасника, задіяних під час виконання постачання (склади, транспортні засоби) складений згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08.08.2019 та виданий компетентним органом у 2023 році.

 копії документів Учасника, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015(ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) та звіт за результатами останнього аудиту, а також атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат;

 Сертифікат виданий Учаснику торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДСТУ ISO 14001:2015. Системи екологічного управління, а також звіт за результатами останнього аудиту та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат;

Сертифікат виданий Учаснику торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови до щодо застосування, а також звіт за результатами останнього аудиту та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь