Козівська громада

Львівська область, Стрийський район

Громадські слухання «Детального плану території по зміні цільового призначення земельних ділянок з ведення ОСГ під будівництво житлових будинків» в селі Довжки Стрийського району Львівської області.

Дата: 16.10.2024 14:54
Кількість переглядів: 133

У вівторок 29.10.2024 року в 12:00 год. У адміністративному будинку, що знаходиться за адресою:  с. Довжки вул. Шевченка, 53-А відбудуться громадські слухання детального плану території.

  • Замовник: Козівська сільська рада;
  • Розробник детального плану: ФОП «Мецевич Ростислав Михайлович»;
  • Підстава для проектування: Рішення Козівської сільської ради № 1814-29/2023 та №1815-29/2023 від 12 жовтня 2023 року;
  • Мета розроблення детального плану: Обґрунтування до формування території по зміні цільового призначення з ведення ОСГ для будівництва і обслуговування житлового будинку;
  • Для ознайомлення з проектом детального плану території та подання пропозицій до проекту, слід звернутися до Козівської сільської ради, що знаходиться за адресою: 82631, с. Козьова вул. Європейська 46, Стрийського району Львівської області з 16.10.2024 року до 16.11.2024 року включно.
  • Подання пропозицій щодо проекту слід оформляти відповідно до порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 року №555.
  • Пропозиції та зауваження що поступили після встановленого терміну, не розглядаються.

 

ФОП «Мецевич Ростислав Михайлович.»

Сертифікат №1453 від 16.04.2013р. с.Тухля вул.І.Франка 177 тел.+380679890432

 

 

 

 

Фото без опису

 

                                     

 

                Д Е Т А Л Ь Н И Й     П Л А Н     Т Е Р И Т О Р І Ї

 

 

 

 

 

 

 

 

         Об'єкт                                        Житлово-громадська забудова

      Адреса                       в с.Довжки ,Стрийського р-ну  Львівської обл.

                                  

   Замовник                                        Козівська сільська рада  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С Л А В С Ь К Е - 2 0 2 3

 

         

ПОГОДЖЕНО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Архітектор проекту ФОП «Мецевич Р.М.»

 

 

Мецевич Ростислав.Михайлович (підпис)

 

         _”                                _20     р.

                          М.П.

 

Голова Славської селищної ради

 

 

 

               Бега Володимир Миронович(підпис)

                                                       

 

         _”                                _20     р.

М.П.

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

 

 

Начальник відділу містобудування та архітектури Славської селищної ради

 

 _______________Кончевич Олег Адріанович

     (підпис)

 

         _”                                _20     р.

М.П.

                                                                                                                

ЗАВДАННЯ

на розроблення детального плану території житлово-громадської забудови по вул.Шухевича в с.Довжки, Стрийського району, Львівської області

 

Складова завдання

Зміст

1

Підстава для проектування

Рішення Славської селищної ради № 2556                                            від 31.08.2023р. «Про надання дозволу на розроблення детального плану території житлової та громадської забудови в районі с.Довжки, Стрийського р-ну Львівська область»

 

2

Замовник документації

Виконавчий комітет Славська селищна рада

 

3

Розробник детального плану

ФОП  «Мецевич Р.М.»

 

4

Строк виконання детального плану

1 місяць від дати підписання угоди на розроблення ДПТ

 

5

Кількість та зміст окремих етапів виконання роботи

Один етап: Детальний план території (ДПТ)

 

6

Строк першого та розрахункового етапів проекту

Етап реалізації ДПТ- від 3 до 7  років

 

7

Мета розроблення детального плану

Обґрунтування доформування території житлово-громадської забудови з визначенням площі земельної ділянки під будівництво житлового будинку .

 

 

 

8

                                                                                                                              

 

Графічні матеріали із зазначення масштабу

Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 926 від 01.09.2021 р. «Про затвердження Порядку розроблення,              оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної                     документації» та ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні» відповідно до таблиці 7.1, 7.2 цих норм

 

 

 

9

 

 

Склад текстових матеріалів

 

Згідно постанови Кабінету Міністрів України №926 від 01.09.2021 р. «Про затвердження Порядку розроблення,              оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної                     документації» та ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні»

 

                 

10

                                                                                                                                

Перелік основних техніко – економічних показників

 

Орієнтовна площа території детального плану – 2,5 га.

Територія опрацювання ДПТ обмежується:

із заходу – осг;

з півдня -  дорогою місцевого значення;      

з півночі – осг;

зі сходу – осг;        

                

 

 

 

11

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 

 

 

Особливі вимоги до забудови, інженерного обладнання , організація транспорту , пішоходів 

 

  • Незабудовані та озеленені території максимально використати для створення рекреаційних зон
  • Мощення пішохідної зони передбачити декоративною бруківкою. Забезпечити нормативний режим інсоляції в проектованих житлових приміщеннях, та під’їзди до проектованих так існуючих житлових будівель і споруд з дотриманням нормативних вимог. Влаштування вʼїзду-виїзду з основної вулиці до другорядних проїздів, з радіусом повороту не менше -6,5 м.
  • Електропостачання згідно технічних умов Сколівського РЕМ.
  • Межі червоних ліній вулиці  витримати згідно генерального плану .Передбачити впорядкування та благоустрій території з визначенням меж земельних ділянок згідно діючих норм і правил

 

12

Перелік земельних ділянок, що підлягають формуванню та реєстрації (у разі необхідності)

За результатами розроблення планувальних рішень детального плану території визначити перелік :

  • земельних ділянок, що потребують зміни цільового призначення чи функціонального використання за погодженням із дійсними землекористувачами та землевласниками;

 

 13

Вимоги до використання геоінформаційних технологій при розроблені окремих розділів схеми планування та їх тиражуванні

Згідно з ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні»

 

 14

Перелік вихідних даних для розроблення детального плану, що надаються замовником, у т.ч. планово-картографічна основа для проектування

1. Рішення  Славської селищної ради № 2556                                     від  31.08.2023 р.                                                                                2.Викопіювання з генерального плану с.Довжки 3.Топогеодезична основа з існуючими  інженерними мережами та спорудами  М 1:500 (за наявності)  або М 1:2000

 

 15

Необхідність попереднього розгляду замовником детального плану

Не вимагається

 

16

Вимоги щодо забезпечення державних інтересів

Не передбачено

 

 17

 

Вимоги з цивільної оборони (за окремим завданням)

Не вимагається

 

 

18

Землеустрій та землекористування

Землевпорядна частина розробляється         відповідно до Закону України “Про землеустрій“, Постанови КМУ від 01.09.2021 № 926, пункту 7.23 та примітки 2 таблиці 7.1 даного ДБН  «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні»

Матеріали розділу «План земельно-господарського устрою» ДПТ фактичного та проектного стану виконати у масштабі М 1: 2000

 

19

Перелік додаткових розділів та графічних матеріалів (із зазначенням масштабу), додаткові вимоги до змісту окремих розділів чи графічних матеріалів (  за наявності )

Для представлення матеріалів ДПТ на громадських слуханнях виконати презентацію на електронному носію у форматі JPG чи із застосуванням програми PowerPoint

 

 

20

Перелік та кількість додаткових примірників графічних та текстових матеріалів , форма їх представлення

Документація розробляється в (3) трьох  примірниках на паперових та електронних носіях (з текстовими матеріалами у форматі Word чи PDF та графічними матеріалами у форматі JPG), в т.ч. один примірник архівний розробника проекту

21

Формат представлення для матеріалів , які

 передаються на магнітних носіях

  1. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від                 9 червня 2021 р. № 632 «Про визначення формату                електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території».
  2. В складі матеріалів ДПТ подати додаток до ДПТ на електронному носії, виконаний ліцензованою геодезичною організацією у цифровому вигляді (формату DMF чи SHP) з прив’язкою до місцевої системи координат контурів проектованих об’єктів, вулиць, проїздів, визначених обмежень від джерел негативного впливу та роздруківкою їх координат.

 

Основні вимоги до програмного забезпечення , в тому числі геоінформаційна система та технології

При розробленні ДПТ використовувати ліцензоване програмне забезпечення ArchiCAD та GIS-орієнтоване (Digitals, QGIS).

Картографічні матеріали ДПТ виконати у місцевій геодезичній системі координат СК 63 для подальшого переведення у державну геодезичну систему координат                    УСК 2000

 

Додаткові вимоги

                            Не вимагається

 

 

Примітка:  Невід’ємною частиною завдання на розробку ДПТ є копія фрагменту затвердженої містобудівної

документації з нанесенням контуру території детального плану, яка підписується керівником від-

повідного місцевого органу містобудування та архітектури

 

 

Головний архітектор проекту                                                                                         (Підпис, ім’я, прізвище)

 

Інженер-землевпорядник                                                                                                 (Підпис, ім’я, прізвище)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальний  план  території  містить:

1) Пояснювальна записка;

2) Графічні матеріали,

3)Схема розташування території детального плану в системі планувальної структури  населеного пункту                                            -     аркуш      №1

4)Схема сучасного використання території та схема існуючих обмежень у використанні земель                                                                                     -     аркуш                                                                                                             №2

5)Проектний план поєднаний з схемою проектних обмежень у використанні земель,планом функціонального зонування території,схемою інженерного забезпечення території                                                          -    аркуш     №3

6) Схема транспортної мобільності та інфраструктури. План червоних ліній  . Креслення поперечних профілів вулиць М 1:200 .Схема інженерної підготовки ,благосустрою території та вертикального планування                                                -                                                                                                      аркуш      №4

7) Схема інженерно-технічних заходів цивільного захисту на мирний час

                                                                                                  -    аркуш      №5

8) додатки ( вихідні дані, містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки.

 

Пояснювальна записка складається з таких частин:

  • вступ;
  • аналіз містобудівної ситуації, яка склалась, та характеристика земельної ділянки;
  • основні техніко-економічні показники об'єкта містобудування, які характеризують намір  забудови;
  • розрахунки щодо умов та обмежень забудови земельної ділянки, порівняльний аналіз намірів  забудови;
  • додатки.

Підставою для розроблення  детального  плану  території   є:

- рішення  Славської  селищної ради  №2556  від 31.08.2023 р. про надання дозволу  на  виготовлення  детального  плану  території в с.Довжки

-   топозйомка  території  в  М 1 : 500, виконана  ПП «Кадастр-М»

 

Детальний  план  території  розроблений   ФОП «Мецевич Р.М.»

 у  відповідності  до :

-   ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні»

- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»

ДБН Б. 1.1 – 14:2012 "Склад та зміст детального план території"

          - ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій"

          -  Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України  № 290 від 16.11.2011р. 

           

Аналіз містобудівної ситуації, яка склалась,

та характеристика земельної ділянки

Територія, що  пропонуються детальним планом розташована в північній  частині селища Довжки.

Карпатські ліси, а також наявність водних об'єктів поблизу створюють умови для певних видів відпочинку (збирання грибів та ягід, рибна ловля) для відносно невеликої кількості рекреантів.

Використання територій даної місцевості під житлове будівництво відповідає перспективному напрямку розвитку Карпатського регіону і буде більш ефективним, порівняно з малопродуктивною сільськогосподарською діяльністю.

Відстань від центральної частини міста до даної ділянки становить ~ 1.5 км.

Враховуючи місце розміщення даної ділянки в структурі прилеглих територій, її потенційну привабливість, є доцільним для обслуговування об'єктів обслуговування транспортних засобів, згідно п. 6.1.1 ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».

Існуюче цільове призначення -            землі для ведення сільського господарства  

На даній території  відсутня повітряна ЛЕП.

Під’їзд до території здійснюються з проектованої вулиці.

Проектована територія є потенційно привабливою для розміщення житлового будинку: добре інсолюється, має сприятливі ландшафтні та природні умови. 

 №1

а)  середня відмітка  ділянки  790 м

      б) рельєф з перепадом   16 м,

в)  перепад висот  10  градусів,

 

№2

а)  середня відмітка  ділянки  777 м

      б) рельєф з перепадом   10 м,

в)  перепад висот  8  градусів

 

По складності  і  крутизні  рельєфу  поверхні, ділянка є придатна для забудови.

Геологічні умови ділянки за складністю відносяться до _Д_ категорії (дод. 10, СНіП 1.02.07.87).  На  ділянці  немає  багаторічних  зелених  насаджень.

б) аналіз містобудівної ситуації, яка склалась, а саме:

  1. місце розташування в планувальній структурі території адміністративно-територіальної  одиниці -  сельбищна  зона;
  2. сучасне функціональне використання –землі сільськогосподарського призначення.
  3. характеристика існуючої забудови (призначення будівель та споруд, їх    висоту (поверхо­вість), технічний стан) – відсутні.
  4. характеристика зелених насаджень та інших елементів благоустрою –відсутні .
  5. характеристика існуючої інженерно-транспортної інфраструктури  -    існуючий проїзд до ділянки.
  6. функціональне призначення, режим використання (у тому числі забудови), інженерно-транспортне забезпечення відповідно до положень містобудівної документації  -  житлової забудови,
  7. характеристика інженерно-будівельних умов  (геологічних, гідрологічних,  кліматичних  тощо) - грунти - алювіальні  суглинки, рівень  грунтових  вод - до  2 м.,  третя  кліматична  зона, снігове  навантаження  -  680 Па,

8) вимоги до інженерної підготовки території, заходи щодо її інженерного захисту  –  інженерний  благоустрій  території  та  вертикальне  планування  виконати  відповідно  до  існуючих  відміток,

9) характеристику екологічних умов  – екологічні  умови –  відсутні.

10) планувальні обмеження, що розповсюджуються на земельну ділянку, а саме:

санітарно-захисні зони від об'єктів, які є джерелами виділення шкідливих речовин, запахів, підвищених рівнів шуму, вібрації, ультразвукових і електромагнітних хвиль, електронних полів,
іонізуючих випромінювань тощо  -  відсутні

  • зони санітарної охорони від підземних та відкритих джерел водопостачання, водозабірних та водоочисних споруд, водоводів, об'єктів оздоровчого призначення тощо –існуючого та проектованого колодязя 20м..
  • зони охорони пам'яток культурної спадщини, археологічних територій, історичного ареалу  населеного пункту – відсутні,
  • прибережні захисні смути, водоохоронні зони – відсутні,
  • інші охоронні зони (навколо особливо цінних природних об'єктів, гідрометеорологічних  станцій, уздовж ліній зв'язку, електропередачі, об'єктів транспорту тощо), –відсутні,
  • зони особливого режиму використання земель навколо військових об'єктів Збройних Сил України та інших військових формувань, в прикордонній смузі –відсутні.
  • межі червоних ліній вулиць – проектований проїзд 4,5 м
  • в) планувальні обмеження щодо використання земельної ділянки, які виникли в період після затвердження містобудівної документації – відсутні.

Основні техніко-економічні показники об'єкта містобудування, які характе­ризують намір забудови:

    

         На проектованій території №1  - 0,279 га формуватиметься територія житлової забудови, що включатиме ділянку для обслуговування  житлового будинку

          Техніко - економічні показники в межах земельної ділянки пропонованої для відведення

Площа проектування            -  24 200 м 2

Площа території                     - 0,279 ГА

Площа мощення                    -  315мм 2

Площа забудови                    -   110 м 2      

Площа озеленення                -   2365 м 2

 

     На проектованій території №2  - 0,279 га формуватиметься територія житлової забудови, що включатиме ділянку для обслуговування  житлового будинку

          Техніко - економічні показники в межах земельної ділянки пропонованої для відведення

 

Площа проектування            -  24 200 м 2

Площа території                     - 0,25 ГА

Площа мощення                    -  255мм 2

Площа забудови                    -   110 м 2      

Площа озеленення                -   2135 м 2

 

 

 

Умови та обмеження  забудови земельної ділянки, порівняльний  аналіз намірів забудови.

При вирішенні архітектурно-планувальної композиції району ДПТ в с.Довжки враховано особливості ландшафту, що оточує місцевість, та

наявність автодороги.

В даній роботі розроблена пропозиція щодо планувального вирішення території в цілому, враховуючи перспективний розвиток.

Деталізація об'ємно - просторової композиції забудови повинна знайти відображення на наступних стадіях проектування, при цьому, при розміщенні будинків необхідно врахувати наступне:

  • забезпечити нормативний режим інсоляції в житлових приміщеннях;
  • забезпечити під'їзди до будинків з дотриманням нормативних вимог;
  • передбачити облаштування території проектованої забудови в цілому з розміщенням необхідного набору елементів благоустрою житлово-громадської забудови.
  • Розміщення і подальший розвиток району ДПТ потребує будівництво нової вулично-дорожньої мережі з влаштуванням нормативних габаритів поперечного і поздовжнього профілю.
  • Класифікація вулиць і проїздів прийнята відповідно до проектованої планувальної структури, з врахуванням оптимального транспортного забезпечення і зручного сполучення з існуючою автодорогою.
  • Відстань від автостоянок до проектованих об'єктів та забудови слід приймати згідно норм ДБН Б.2.2-12:2018

Архітектурні  та  планувальні  рішення  проектованої  ділянки  ґрунтуються  на  принципах  максимального  збереження  ландшафту ,  існуючої  рослинності  та  мінімального  антропогенного  впливу  на  природнє  оточення.   

  • В  зв’язку  з  тим, що  дана  територія є  сейсмонебезпечна,  важливо  правильно  підібрати  та  розрахувати  тип  фундаментів  для  споруд.

   -    Пожежна безпека об’єктів  забезпечується  дотриманням  протипожежних  розривів між  спорудами  згідно  ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій». і  організацією  під’їздів  до  будівель.  Враховуючи,  що  проектовані  будівлі  розміщуються  в умовах  спокійного  рельєфу ,  територія  будівництва  не  вимагає  особливої  інженерної  підготовки,  а  також  спеціального  озеленення.

Природоохоронні заходи та захист території

Будівництво в умовах цінних ландшафтів вимагає особливої уваги щодо недопущення їх порушення і максимального захисту від містобудівного процесу. Освоєння території повинно відбуватися з дотриманням природоохоронних заходів та охоронних зон  .

Облаштування території ДП повинно відбуватися з дотриманням екологічних вимог та забезпеченням комплексного благоустрою території з влаштуванням проїзної частини, пішохідних тротуарів, інженерних мереж і спеціального озеленення .

Розміщення забудови необхідно здійснювати з максимальним збереженням рослинного шару та зелених насаджень.

Проїзди та пішохідні доріжки необхідно облаштовувати з твердим покриттям. З проїзної частини необхідно організувати поверхневий стік з очищенням дощових вод від паливно-мастильних речовин.

Для архітектурно-просторової та естетичної організації території ДП необхідно передбачити комплекс заходів з розміщенням елементів благоустрою, організації декоративного озеленення і квіткового оформлення.

Протипожежні заходи

Крім того, для пожежогасіння можливо використання води пожежними автомобілями з річки , для чого треба влаштувати спеціальне місце відбору води.

         Інженерне забезпечення.

Водопостачання – водоспоживання  може  складати  0,875м3/добу. Дані показники є орієнтовними і підлягають уточненню на подальших стадіях проектування.

Водопостачання об'єкта передбачається від    шахтного  колодязя.

Каналізування - від обєкта проектування приймається по водоспоживанню і складає 0,875м3/добу. Каналізування  об’єктів передбачається вирішувати до  малих  очисних  споруд.

Теплопостачання опалення  передбачається від двохфункційного газового та твердопаливного   котла  з високим коефіцієнтом корисної дії.

Електропостачання - передбачається від існуючої ПЛ – 0,4 кВ

для цього потрібно виготовити   техумов в  Сколівському РЕМ.

Санітарна очистка – Побутові відходи передбачається збирати в контейнери сміття збірників  на виділених місцях які передбачається детальним планом та по мірі накопичення вивозити і знешкоджувати на існуючому полігоні твердих побутових відходів.

Територія  ділянок  повинна  бути  належним  чином  благоустроєна, оздоблена,  забезпечена  зовнішнім  освітленням.

 

Охорона природного навколишнього середовища

(ЗВІТ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ)

На сучасному етапі розвитку суспільства все більшого значення у міжнародній, національній і регіональній політиці набуває концепція збалансованого (сталого) розвитку, спрямована на інтеграцію економічної, соціальної та екологічної складових розвитку. Поява цієї концепції пов’язана з необхідністю розв’язання екологічних проблем і врахування екологічних   питань   в   процесах     планування     та   прийняття     рішень   щодо соціально- економічного розвитку країн, регіонів і населених пунктів.

Стратегічна екологічна оцінка стратегій, планів і програм дає можливість зосередитися на всебічному аналізі можливого впливу планованої діяльності на довкілля та використовувати результати цього аналізу для запобігання або пом’якшення екологічних наслідків в процесі стратегічного планування.

Стратегічна екологічна оцінка (далі – СЕО) – це інструмент стратегічного планування, направлений на включення екологічних пріоритетів в програми, плани, політики.

Досвід багатьох країн продемонстрував високу ефективність СЕО як інструмента планування, що сприяє якості розроблюваних планів, програм, стратегій тощо.

Метою СЕО є забезпечення високого рівня захисту навколишнього середовища та сприяння інтеграції екологічних міркувань у підготовку планів з метою просування сталого розвитку. Це системний інструмент оцінки, який підтримує та інформує про процес прийняття рішень.

Перше завдання було визначити обсяг (скоупінг) стратегічної екологічної оцінки та ключові екологічні проблеми, коло органів влади, які братимуть участь у консультаціях, та зацікавлених сторін і необхідного ступеня залучення громадськості до консультацій і участі у СЕО.

У складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища".

             Нормативно-правова база проведення СЕО в Україні (посилання)

 

Основними міжнародними правовими документами щодо СЕО є Протокол про стратегічну екологічну оцінку (Протокол про СЕО) до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті (Конвенція ЕСПО), ратифікований Верховною Радою України (№ 562-VIII від 01.07.2015), та Директива 2001/42/ЄС про оцінку впливу окремих планів і програм на навколишнє середовище, імплементація якої передбачена Угодою про асоціацію між Україною та ЄС.

Засади екологічної політики України визначені Законом України «Про основні засади (Стратегію) державної екологічної політики на період до 2020 року» (ухвалено Верховною Радою України 21 грудня 2010 року). В цьому законі СЕО згадується в основних принципах національної екологічної політики, інструментах реалізації національної екологічної політики та показниках ефективності Стратегії. Зокрема, одним з показників цілі 4 Стратегії «Інтеграція екологічної політики та вдосконалення системи інтегрованого екологічного управління».

У 2012 році Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України (від 17.12.2012 р. № 659) затверджено «Базовий план адаптації екологічного законодавства України до законодавства Європейського Союзу (Базовий план апроксимації)». Зокрема, відповідно до цього плану потрібно привести нормативно-правову базу України у відповідність до вимог

«Директиви 2001/42/ЄC про оцінку впливу окремих планів та програм на навколишнє середовище».

21 лютого 2017 р. у Верховній Раді України було зареєстровано нову редакцію законопроекту «Про стратегічну екологічну оцінку» (реєстраційний № 6106). Метою законопроекту є встановлення сфери застосування та порядку здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування на довкілля. Законопроект, розроблений на виконання пункту 239 плану заходів з імплементації Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, спрямований на імплементацію Директиви 2001/42/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 27 червня 2001 р. про оцінку наслідків окремих планів та програм для довкілля.

Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку» був ухвалений Верховною Радою України 20 березня 2018 року та 10 квітня 2018 року підписаний Президентом України. Даний Закон вступив в дію з 12 жовтня 2018 року.

Закон встановлює в Україні механізм стратегічної екологічної оцінки (СЕО), який діє в країнах Європейського Союзу та передбачає, що всі важливі документи, зокрема, державні програми, повинні, у першу чергу, проходити стратегічну екологічну оцінку з урахуванням необхідних імовірних ризиків тих чи інших дій для довкілля.

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»; Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»

Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку» Закон України «Про оцінки впливу на довкілля»

 

Пунктом 4 ст.№2 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено: містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому ЗУ "Про стратегічну екологічну оцінку". Розділ "Охорона навколишнього середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам ЗУ "Про стратегічну екологічну оцінку". Згідно ст.№21 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" (№ документу 3038- VI), замовники містобудівної документації зобов’язані забезпечити оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, на своїх офіційних веб-сайтах, а також надати вільний доступ до такої інформації громадськості.

Згідно ст.№59 ЗУ "Про охорону навколишнього природного середовища", екологічні вимоги при розміщенні і розвитку населених пунктів, планування, розміщення, забудова і розвиток населених пунктів, здійснюються за рішенням місцевих рад з урахуванням екологічної ємкості територій, додержанням вимог охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів та екологічної безпеки.

В свою чергу сфера дії ЗУ "Про стратегічну екологічну оцінку", згідно п.1 ст.№2 Закону поширюється тільки на об'єкти, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Одночасно, процедуру оцінки впливу на довкілля регулює ЗУ "Про оцінки впливу на довкілля", статтею №3 якого, визначено вичерпний перелік об'єктів та видів планової діяльності, які підлягають обов'язкової оцінці впливу на довкілля. Згідно ст.№3 Закону, серед категорій видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля – даного об’єкту не має.

Відповідно п.12 ст№3, вплив на довкілля передбачається під час будівництва

-          лижні траси, лижні витяги і канатні дороги та відповідні комплекси споруд на площі 5 гектарів і більше;

  • яхт-клуби, яхтові стоянки та місця базування катерів місткістю понад 50 суден або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах;
  • курортні містечка та готельні комплекси поза межами населених пунктів місткістю не менш як 100 номерів або площею 5 гектарів і більше; курортні містечка та готельні комплекси в межах населених пунктів місткістю не менш як 50 номерів, якщо не передбачено їх підключення до централізованого водопостачання та/або водовідведення; курортні містечка та готельні комплекси на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах; оголошення природних територій курортними;
  • постійні місця для кемпінгу та автотуризму площею 1 гектар і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах;
  • гольфклуби площею 3 гектари і більше або на територіях та об’єктах природно- заповідного фонду чи в їх охоронних зонах;
  • тематичні розважальні парки площею 1 гектар і більше.

                                                 

 

                                         Заходи цивільної оборони

 

 

Аналіз сучасного стану реалізації ІТЗ ЦЗ (ЦО) на території населеного пункту здійснюється за показниками, які характеризують рівень реалізації ІТЗ ЦЗ (ЦО) щодо забезпечення захисту та життєдіяльності населення у місцях захисту від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру у мирний час. На основі висновків, які будуть надані згідно окремо розробленого завдання, щодо виявлених проблем можуть бути сформовані принципові пропозиції розроблення інженерно-технічних заходів, які відповідають сучасним потребам безпеки працівників підприємства і його території.

В складі містобудівної документації розробляються заходи захисту населення на особливий період, але саме для детального плану території в ДБН Б.1.1-5:2007 об’єм робіт та перелік питань не визначено. Основними чинниками, які становлять небезпеку в першу чергу будуть фактори при застосуванні ворогом зброї масового враження та при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в мирний час.

Враховуючи існуючий малоповерховий характер садибної забудови її розташування в глибині ділянок (з відступом від червоної лінії вулиці в глиб кварталу), а також наявність широкого зеленого узбіччя вздовж вулиць, перекриття проїжджої частини житлових вулиць при руйнуванні споруд (будинків) не відбуватиметься.

Від Замовника проектних робіт не були надані довідки щодо розроблених заходів приведення у готовність фондів захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони в межах села). Відомості про місце знаходження захисних споруд надаються Виконкомом сільської ради.

Територія проектних робіт згідно зонування по можливому впливу засобів ураження та природних катастроф - не розташована в зоні можливих руйнувань. Великі підприємства, залізні та автомобільні шляхи, сортувальні станції – відсутні в межах населеного пункту иа в радіусі 300м навколо.

Надзвичайна ситуація техногенного та природного характеру - порушення нормальних умов життя і діяльності людей на окремій території чи об'єктів на ній спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом або іншою небезпечною подією, в тому числі епідемією, епізоотією, епіфітотією, пожежею, яке призвело (може призвести) до неможливості проживання населення на території чи будівництві нових об'єктів, ведення там господарської діяльності - відсутні.

 

Інші умови та вимоги:  детальний  план  території  погодити у встановленому  порядку  з  відповідними  службами  , провести  громадські обговорювання  та затвердити згідно чинного законодавства . Детальний план території не підлягає експертизі.

        Виконав:                                                                      Мецевич Р.М.

Фото без описуhttps://rada.info/upload/users_files/04370455/4ac1af907392d2304819cd5a5c3e89eb.pdf

https://rada.info/upload/users_files/04370455/426c814315482cc3a991672750c95b16.pdf

https://rada.info/upload/users_files/04370455/547b50c066a2cbc4f043b8c706a2cd7d.pdf

https://rada.info/upload/users_files/04370455/8030af0e6dcdcfa9ba6590e788f4baec.pdf


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь